Hyppää sisältöön

JoyActor kuulokkeiden avulla nautintoa liikuntaan ja tehoa harjoitteluun

GoGolfin lukijat voivat hankkia JoyActorin huippulaadukkaita SoundMate kuulokkeita sekä TinyMate kuulokenappeja kampanjahinnoin

Koronaviruksen synnyttämän poikkeuksellisen tilanteen johdosta GoGolf päätti ojentaa kättä yhdelle kotimaiselle yritykselle ilmaisen 5000 euron arvoisen markkinointikampanjan kautta.

Erittäin hyvin perusteltuja hakemuksia tuli kymmenittäin ympäri maan. Valituksi tuli  elektroniikka-alalla toimiva JoyActor.

Heikki Leskelä on JoyActorin perustaja sekä toimitusjohtaja

Heikki Leskelä on JoyActorin perustaja sekä toimitusjohtaja

”Yrityksen perustaja Heikki Leskelä soitti hakuprosessin aikana. Pääsimme nopeasti keskustelussa ”samalle taajuudelle”. Yrityksen arvot ja tavoitteet puhuttelivat, niissä oli runsaasti yhtäläisyyksiä GoGolfin toimintamalliin. Löysimme myös toimivat mittarit, joilla saamme avattua kampanjan myötä syntyneet kaupat”, perusteli GoGolfin Hanni Tyry valintaa.

JoyActorin laajasta valikoimasta yritys valitsi kampanjaan lippulaivatuotteensa,  SoundMate langattomat kuulokkeet, sekä TinyMate kuulokenapit.

Tuotteet myydään JoyActorin verkkokaupan kautta kampanja-aikaan erikoishinnoin.

Asiakastyytyväisyys korkealla tasolla

Vuonna 2016 perustettu JoyActor edustaa kotimaista elektroniikka-alan osaamista parhaimmillaan. Tuotekehitys tapahtuu Suomessa.

”Meidän tehtävämme on löytää ja toimia yhdessä parhaiden laitevalmistajien kanssa, muokata heidän tuotteitaan asiakkaidemme tarpeisiin, sekä tarjota markkinoille uusimpia ja jännittäviä innovaatioita nyt ja tulevaisuudessa”, kiteyttää Heikki Leskelä .

JoyActor on jo saanut merkittävää jalansijaa etenkin kuulokkeiden ja kuulokenappien markkinoilla.

”Ensimmäinen askeleemme oli tuoda asiakkaillemme parhaimmat kuulokkeet – erinomaiset ominaisuudet, ainutlaatuinen muotoilu ja mainio hinta-laatusuhde.”

TinyMaten kotimaisuusastetta nostaa se, että jokaisen kuulokenapin rakennetta  ja kestävyyttä vahvistetaan Suomessa käsityönä tehtävän liimausprosessin avulla.

”Asiakkaiden kokemukset ja palaute ovat ratkaisevia. Kuulokkeissa tuotteemme saavat yli 4,8  tähteä viidestä mahdollisesta. 91 prosenttia suosittelee JoyActorin tuotteita ystävilleen. Tärkeä osanen on kokonaisuutta on myös JoyActorin tyytyväisyystakuu”, Leskelä muistuttaa.

Tavoitteena maailman positiisivisimman elektroniikka-alan brändin rakentaminen

JoyActorin suuri missio on rakentaa yrityksen brändistä maailman positiivisinsta elektroniikka-alalla. 

”Positiivisuus on merkittävä teema markkinoinnissa, viestinnässä,  asiakaspalvelussa.  Käytännössä kaikessa toiminnassamme. Uskomme vahvasti löytäneemme sen, mitä haluamme olla, ja miten yritys voi olla kuin henkilö ja esimerkki muille yrityksille”, Leskelä painottaa.

Kestävää kehitystä ja vierailuja hoivakodeissa

JoyActorin slogan Recycle Joy näkyy toiminnassa varsin monella tavalla.

”Haluamme olla esimerkki siitä, miten brandistä voi muodostuavahva viesti rakentaa  maailmasta iloisempi ja avuliaampi. Toimintamme perustuu kestävälle kehitykselle ja  tavallamme ohjata rahavirtoja paikkoihin missä niillä pääsee tekemään kokonaisvaltaista hyvää. Tämä näkyy järjestämissämme hyväntekeväisyystempauksissa ja Itämeren suojeluun osallistumalla. Lisäksi kierrätämme kaiken mahdollisen ja käytämme ekologisia materiaaleja kuten kierrätysmuovia kaiuttimemme raaka-aineena”, Leskelä linjaa.

Joy Actor aloitti ”vanhusten ilahdutuspäivien” järjestämisen hoivakodeissa jo huomattavasti ennen korona-ajan alkua yhdessä yhteistyökumppaniensa kanssa. 

”Hengailemme hoivakodeissa asukkaiden kanssa,  järjestämme yhteistä tekemistä ja arvomme palkintoja. Ilon ja positiivisuuden levittäminen on muodostunut vanhuksille ja tekijöille mieluisaksi yhdessäoloksi.”

Urheilijat ja liikunnan harrastajat merkittävä asiakasryhmä

Laadukkaiden kuulokkeiden ja kuulokekenappien käyttömahdollisuudet ovat liikuntaa harrastavien ja ja aktiiviurheilijoiden parissa hyvin monipuoliset.

JoyActorin tuotteisiin luottaa suuri joukko eri lajien huippuja, muun muassa hiihtäjä Iivo Niskanen, aitajuoksija Nooralotta Neziri, jalkapalloilija Mehmet Hetemaj, aitajuoksija Lotta Harala, sekä salibandylegenda Tero Tiitu.

”Haemme ja saamme heiltä sekä monilta muilta urheilijoilta  palautetta ja ideoita jotka ovat ensisarvoisen tärkeitä pyrkiesssämme kehittämään tuotteita sekä palvelujamme.”

Oliver Lindell valmistautui läpimurtokisaansa kuulokenapit korvillaan

Golfkentillä huippuja sekä harrastelijoita näkee  kuulokkeet tai kuulokenapit päässään paitsi harjoitusalueilla, enemmänkin puttiviheriöillä.

Oliver Lindell voitti kesällä 2015 uransa ensimmäisen Nordic Leaguen kisan vain 15-vuotiaana. Tuolloin hän valmistautui kierroksiin kuulokenapit päässään.

Oliver Lindell on parhaillaan harjoitusleirillä Espanjassa

Oliver Lindell on parhaillaan harjoitusleirillä Espanjassa

Teemu Tyry

”Näin se oli. Hain silloin lähinnä hyvää fiilstä kierrokselle. Olen tuosta tavasta jo luopunut, lyönnin ja etenkin osuman äänen kuuleminen on hyvin oleellinen asia. Kuulokkeita käytän nykyään säännöllisen epäsäännöllisesti, kaikkein eniten lentomatkoilla.”

Challenge Tourille kortin omaava Lindell sai GoGolfin kampanjaan liittyen TinyMate kuulokenapit testiin.

”Oleellinen asia on, että ne sopisivat korviini. Perästä kuuluu, annan kyllä rehellisen mielipiteeni tuotteesta”, Lindell lupaa.

Lisää tehoa fyysiseen harjoitteluun musiikin ja kuulokkeiden kautta

Lindell on tehnyt neljän vuoden ajan yhteistyötä fysiikkansa kehittämiseksi liikunta- ja valmennuspalveluja tuottavan Fibacon kanssa. 

Yrityksen omistaja,  fysiikkavalmennuksen tunnetuimpiin osaajiin Suomessa luokiteltava Topi Lösönen ymmärtää hyvin, miksi merkittävä osa kuntosaleilla ja lenkeillä käyvistä pistää ennen harjoituksen alkua kuulokkeet päähänsä.

”Musiikin avulla harjoitukseen tulee useimmilla ihmisillä huomattavasti enemmän virtaa. Omalla kohdallani määrittelisin, että saan jopa 20-30 prosenttia paremman musiikin inspiroimana.”

Fibacossa urheilija ja valmentaja vetävät harjoitteet yhdessä, jolloin musiikin sijasta intensiteetin ylläpidosta kantaa vastuun valmentaja.

KAMPANJAINFOT:

Tiny Mate -korvanapit  99 € (ovh 119€)

Sound Mate -kuulokkeet 109 € (ovh 139 €)

Hintaan sisältyy akkupankki sekä toimitusmaksu.

Etsi luettavaa