Hyppää sisältöön

Poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia toimia: GoGolf aloitti Päivän Special -tarjoukset

Toimitusjohtaja Mikael Hästbacka kertoo

Päivän Special -tarjouksen pääsee tekemään ilman erillistä panostusta markkinointiin.

Pyörien pitää jatkaa pyörimistä. Näin muistuttaa GoGolfin toimitusjohtaja Mikael Hästbacka keskellä poikkeuksellisia aikoja.

Yhtenä esimerkkinä tästä GoGolf aloitti tiistaina Päivän Special -nimisen markkinointikampanjan, joka tarjoaa golfkentille ja muille alan palveluntarjoajille mahdollisuuden hyödyntää GoGolfia myyntikanavana.

”GoGolf on saavuttanut myös ostokanavana golfareiden luottamuksen, joten on täysin luonnollisesta, että ohjaamme markkinointia verkkoon laadukkaan sisällön ja tuotteiden pariin”, Hästbacka sanoo. 

”Meidän ensimmäinen kädenojennus kotimaisille palveluntarjoajille on GoGolfin Päivän Special -tarjous, jossa yksi tuote tai palvelu nostetaan tiin päälle vuorokauden ajaksi.”

Ensimmäinen Päivän Special -tarjous oli maanantaisin voimassa oleva green fee Kurk Golfiin, jonka hinta oli vain 10 euroa. Tähän tarjoukseen tarttui satoja pelaajia.

Normaalisti GoGolfin myyntikanavaa pääsevät hyödyntämään vain mediainvestoinnit tehneet yritysasiakkaat. 

”Halusimme madaltaa markkinointikynnyksen mahdollisimman alas ja tarjoamme tämän mediatuotteen ilman kiinteää mediainvestointia”, Hästbacka kertoo.

Kuinka pitkään kampanjaa sitten jatketaan?

”Niin pitkään kuin tarve vaatii ja saamme hyviä tarjouksia myytäväksi”, Hästbacka toteaa.

Tänään torstaina Päivän Special -tarjouksena on Nordic Turfin puttimatto, joka toimitetaan pääkaupunkiseudulla kotiin hintaan 99 euroa. Neljä metriä pitkän ja puoli metriä leveän puttimaton suositushinta on 179 euroa.

Voit ostaa Päivän Special -tarjouksena olevan puttimaton GoGolfin verkkokaupassa.

Etsi luettavaa