Hyppää sisältöön

GoGolfin uudet tuotteet kävivät kaupaksi messuilla

Viikonloppuna golfmessuilta käynnistyi lähtölaskenta uuteen golfkauteen. GoGolf rikkoi messuilla myyntiennätyksiään ja osastolla oli koko viikonlopun ajan vauhdikas meno.

Lähes 50 000 kävijää

Messukeskuksessa kävi viikonloppuna lähes 50 000 ihmistä. Tarkka luku koko GoExpo-messuilla on 47 594 ihmistä. Se on yli tuhat kävijää enemmän kuin viime vuonna.

 

Päivistä lauantai oli selvästi vilkkain, kun messuilla vieraili yli 22 000 ihmistä. Avauspäivänä perjantaina messut keräsivät lähes 10 000 kävijää ja sunnuntaina  noin 15 000 messuvierasta.

 

Golfmessujen tuloskortti aiheutti vipinää

Golfmessujen virallinen tuloskortti osoittautui myös onnistuneeksi konseptiksi.

 

Homma toimi yksinkertaisuudessaan siten, että GoGolf jakoi osastollaan ja ympäri golfmessualuetta golfmessujen virallista tuloskorttia, jossa kysyttiin messukävijöiltä kuuden eri kategorian suosikkituotteita golfmessuilta.

 

Yleisön tehtäväksi jäi kiertää “messukenttä” ja tutustua osastojen antiin ja palauttaa tuloskortti osastollemme. Koukkuna kaikessa oli tietenkin se, että yksi onnekas messukävijä voittaisi kaikki himoitsemansa palkinnot kuudesta kategoriasta.

 

Arvomme voittajan tuloskorttien palauttaneista tämän viikon perjantaina 11.3.

 

 

Hole-in-One-väylä vetonaulana

GoGolfin osastolla messuvieraat pääsivät holarijahtiin. Lisäksi Peter Erofejeff esitteli, mitä hänen treeneissään tapahtuu. GoGolfin väki haastoi myös näytteilleasettajia leikkimielisiin joukkuekisoihin.

 

Holariväylällä riitti kävijöitä koko messujen ajan jonoksi asti. Holarin tehneet saivat valita itselleen joko GoGolfin jäsenyyden tai GoGolf-treenit. Lisäksi kaikki saivat Peltomäki Golfin ilmaisen TrackMan-analyysin.

 

Kaikkien hole-in-onen tehneiden kesken arvottiin myös GoGolfin Top 3 -paketti, joka sisältää green feet Linna Golfiin, Kytäjälle ja Nordcenteriin.

Arvonnassa lykästi Teemu Suomalaista.

 

Uusi jäsenyys sai hyvä vastaanoton

GoGolfin jäsenyys kattaa tänä vuonna Fennian Hole-in-One-vakuutuksen, uudet green fee -tuotteet ja -paketit Suomen parhaille kentille, uuden Caddiemaster numeron (02000 4653), josta voi jatkossa hoitaa kaikki lähtöaikavaraukset, sekä ilmaisen GoGolf-rangen muun muassa Leppävaaran Continental Golf Parkissa, GoGolfin treenit ja uuden GoGolf Caddy -kyytipalvelun, joka kuskaa jäseniä Viikon kentille.

 

GoGolf Caddy sai kehuja

Julkistimme messuilla myös uuden GoGolf Caddyn, joka tarjoaa kyytipalveluita veloituksetta golfkauden alkaessa Viikon kentällemme eli tietylle golfkentälle. Palvelu tuotetaan yhteistyössä Volkswagen Hyötyautojen kanssa.

 

GoGolf Caddy on värikäs tilaihme, johon mahtuu kevyesti yksi flightillinen pelaajia bägeineen. Sen voi niin ikään varata caddiemastereiltamme numerosta 02000 4653.

 

GoGolf Caddy oli esillä messuviikonlopun ajan golfmessujen rangen puoleisessa päädyssä, missä pidettiin myös kisaa, jossa Caddyn pystyi voittamaan viikoksi käyttöön 500 euron bensarahan kera sekä hulppean golfmatkan Paltamoon. Kisan voittaja julkistetaan tulevina viikkoina.

Kiitosten paikka

GoGolf rikkoi golfmessuilla myös omat myyntiennätykset ja asetti riman seuraavaa vuotta varten taas pari pykälää korkeammalle.

 

Golfmessuilla vallitsi läpi viikonlopun positiivinen ilmapiiri. Kaikki messuille osallistuneet olivat yhtä tärkeässä roolissa viemässä golfia lajina eteenpäin. Samanlaista messuhenkeä ja yhteistyötä tarvitaan jatkossakin, että golf kasvaa lajina sekä messut kehittyvät entistä houkuttelevammaksi tapahtumaksi.

 

GoGolf haluaa kiittää kaikkia messuvieraita, positiivisen, kannustavan ja rakentavan palautteen antajia sekä tietenkin loistavia yhteistyökumppaneitaan Golf Reseptiä, Audia, Volkswagen hyötyautoja, Fenniaa, FIMiä, K-rautaa, Peltomäki Golfia, XXL:ää, Viasatia ja Viaplayta, Talonmiespaikalle.fi :tä ja InterGREENSiä sekä muita messuissa auttaneita tahoja.

 

Etsi luettavaa